Eğitim alanında, digital signage hızla yaygınlaşmakta ve görsel ilgi ve verimliliği, kampüs etkinlikleri ve önemli bilgi alışverişi için etkili bir yol haline gelmiştir.Hatta öğrencilerin %97'si dijital kanallardan bilgi almayı tercih ediyor.
Günümüzde pek çok genç, özellikle 1980'lerde doğanlar, haber ve eğlence bilgilerini ağırlıklı olarak dijital ekranlardan alıyor.Aslında, bir Deloitte araştırmasına göre, televizyonlar "ikincil bir kaynak" haline geliyor ve yerini telefon veya tabletlere bırakıyor.
Bu noktada, belirli bir mesajı hedeflemek isteyen herhangi bir işletme veya kuruluş, daha odaklı ve güvenilir bir yaklaşımı benimsemeye daha yatkın olmalıdır.
Eğitim kurumları için dijital bilgi ekranının en önemli üç yönü şunlardır: karışıklığı ve kafa karışıklığını azaltmak, acil durum uyarıları ve izleyicileri yakalamak.
1. Karışıklığı ve kafa karışıklığını azaltın
Dijital bilgi ekranı daha fazla yer tasarrufu sağlayabilir, duyuruların gözden geçirilmesini zorunlu kılabilir ve güncel olmayan dağınıklıkla dolu ilan tahtalarıyla çok fazla duvar alanı kaplamak yerine bakımı birçok kullanıcının elinden bir veya iki personele kaydırabilir.
2. Acil durum alarmı
Giderek daha fazla üniversite kampüsü, acil durum bildirimlerini metin veya E-posta biçiminde iletmek için öğrencilerin telefonlarını kullanıyor.Kampüs genelindeki dijital tabela sistemleri, hava durumu veya güvenlikle ilgili bir acil durumda, telefonları o sırada çevrimiçi olmasa bile tüm öğrencileri veya personeli bilgilendirmek için etkili ve doğrudan bir yol sağlayarak bu yaklaşımı tamamlar.Standart bilgiler önceden bir dosyada saklanabilir ve gerektiğinde yüklenebilir veya beklenmeyen durumlarla başa çıkmak için yeni bilgiler dinamik olarak yenilenebilir.
3. Seyirciyi yakalayın
Hangi kampüsü ziyaret ederseniz edin, seyirciyi çekmek için sıraya giren öğrenciler için her zaman fikirler vardır.Kütüphanelerde, kayıt ofislerinde ve kafeteryalarda dinamik digital signage sistemleri her zaman duvarlardaki el ilanlarından daha fazla dikkat çeker.Hava tahminlerinden öğrenim son tarihlerine, kitapçılardaki haftalık özel tekliflere kadar her konuda bilgi paylaşılabilir.Bir broşürde mesaj paylaşmanın geleneksel yolu dijital bilgi ekranıyla değiştirildiğinden, daha az kağıt ve mürekkep kullanılacak, yatırım getirisi artacak ve daha iyi mesaj teslimi sağlanacaktır.